Інклюзивна та індивідуальна форми навчання

Забезпечення інклюзивною та індивідуальною формою навчання (за станом здоров’я) у 2019-2020 н.р.

У закладах освіти Семенівської селищної ради у 2019-2020 н.р. функціонує 6 класів та 2 дошкільні групи, в яких навчається 9 дітей з особливими освітніми потребами. Всі діти забезпечені психологічним супроводом. Дошкільні групи забезпечені асистентами вихователів. Сім’ї дітей з особливими освітніми потребами, а також педагоги та адміністрація навчальних закладів  мають змогу отримати кваліфіковану консультацію працівників ІРЦ. Повідомляємо, що ІРЦ на території нашої громади не створено, проте Семенівською селищною радою у 2019р. було укладено договір з Глобинським інклюзивно-ресурсним центром Глобинської районної ради.  Співпраця з ІРЦ на даний час налагоджена та успішно проходила протягом поточного навчального року.

Також в одному закладі загальної середньої освіти Семенівської селищної ради навчається одна дитина з особливими освітніми потребами на індивідуальній формі навчання за станом здоров’я, сім’я якої також отримує необхідну психологічну та педагогічну підтримку.

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПРИМІРНОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО КОМАНДУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0609729-18 ____________________________________________________________________________

Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти 

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/530-2019-%D0%BF

_______________________________________________

12.09.2019 відбулася нарада «Психолого-педагогічний супровід інклюзивної освіти»

http://semosvita.pp.ua/2019/09/12/12-09-2019-%d0%b2%d1%96%d0%b4%d0%b1%d1%83%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%8f-%d0%bd%d0%b0%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b0-%d0%9f%d1%81%d0%b8%d1%85%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d0%be-%d0%bf%d0%b5%d0%b4%d0%b0%d0%b3%d0%be/#more-656

Інклюзивна та індивідуальна форми навчання


Рекомендації МОН Новий Освітній Простір

НОП – рекомендації


Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації діяльності інклюзивних груп у ЗДО

Лист МОНУ 691 від 13.11.2018


Кваліфікаційна характеристика асистента вчителя

list_MON_1_9-675